Poprzedni sezon w kontekście Fan Corner możemy nazwać rekordowym. To wszystko dzięki Wam - najlepszym kibicom w Polsce!
Są sytuacje, gdy można odrzucić na chwilę skromność i pochwalić znamienitymi osiągnięciami. Taka sytuacja ma miejsce właśnie teraz. Postanowiliśmy podsumować i udostępnić Wam kilka ważnych informacji dotyczących klubowego sklepu.
Trzeba zacząć od tego, że zawsze zawieszamy wysoko poprzeczkę i chcemy przebijać przedsezonowe założenia. W październiku ogłosiliśmy powstanie „Rottwear”, czyli naszego oficjalnego brandu odzieżowego. Był to kolejny krok w rozwoju klubu.
Do sklepu trafiła pierwsza kolekcja koszulek, bluz, spodni czy czapek, wy ruszyliście na zakupy, a my już po kilku godzinach zaczęliśmy dostrzegać pierwsze braki w magazynie… Resztę wszyscy doskonale znają.
Rottwear się rozwijał, a wraz z nim rosło zainteresowanie innymi gadżetami, które mogliście kupować jeszcze przed powstaniem naszego brandu.
Cóż, przejdźmy do konkretów. Ogłoszenie wyłącznie sukcesu byłoby niedopowiedzeniem. Wystarczy spojrzeć na kilka liczb:
- Kupiliście blisko dwa tysiące koszulek - w tym 438 z wizerunkiem Victora Sandersa
- Do Waszych domów trafiło ponad 500 replik koszulek meczowych
- Bluzy i spodnie? Nabyliście ich ponad 800
- Liczba sprzedanych gadżetów (kubki, skarpety, opaski, szaliki czy breloki - lista jest naprawdę długa!) też robi wrażenie - sięga okolic czterech tysięcy!
Wszystkie te dane mówią jedno - włocławscy kibice są wyjątkowi. Próżno szukać podobnych wyników w innych klubach ORLEN Basket Ligi. Nie byłoby tego sukcesu, gdyby nie Wasza miłość do klubu, utożsamianie się z nim i kibicowanie na każdym obszarze.
Długie godziny spędzone przy planowaniu, projektowaniu, opracowywaniu logistyki czy marketingu dały iście kosmiczny efekt. W tym miejscu wypada powiedzieć: Serdecznie dziękujemy!
Nie ma nic lepszego, niż widok kilku tysięcy kibiców w Hali Mistrzów w ubraniach od Rottwear czy pełnego sklepu przed i w przerwie meczu. Cieszymy się, że Anwil Włocławek towarzyszy Wam na co dzień - pijąc kawę, jadąc do pracy czy wychodząc na zakupy.
Mamy wiele nowych pomysłów i ogromny zapał do działania. Zapewniamy, że to dopiero początek! Sezon 2024/2025 już za rogiem - co powiecie na kolejne rekordy?