Oficjalna strona Klubu Koszykówki Włocławek

Zmień język:

Komunikat dotyczący wstrzymanej sprzedaży biletów

Wtorek, 09 Stycznia 2024, 17:04, Sebastian Falkowski

Z przykrością informujemy, że w związku z atakiem hakerskim na serwery platformy Abilet.pl, sprzedaż biletów na styczniowe mecze Anwilu została chwilowo wstrzymana. Poniżej wszystkie szczegóły.

W nocy z 5 na 6 stycznia 2024 roku serwery Administratora serwisu Abilet.pl zostały zaatakowane przez hakerów. W konsekwencji doszło do zablokowania wszystkich serwisów, a co za tym idzie wstrzymania sprzedaży biletów na mecze oraz wydarzenia. 

Klub Koszykówki Włocławek niezwłocznie po wykryciu problemu przez Abilet.pl skontaktował się z platformą w celu wypracowania najlepszego rozwiązania w zaistniałej sytuacji. 

Z tego względu jeszcze raz prosimy wszystkich kibiców o jak najszybsze przesłanie na email: bilety@kkwloclawek.pl pliku PDF, który otrzymaliście przy zakupie wejściówki na mecze z Muszynianką Domelo Sokołem Łańcut oraz Tauronem GTK Gliwice. Przesyłając bilet nie należy podawać żadnych dodatkowych danych. 

Bilet pozostanie ważny, musi jednak zostać ponownie wprowadzony do bazy aktywnych wejściówek. Nieprzesłanie pliku PDF będzie się wiązało z tym, że bilet nie zostanie zweryfikowany i ponownie trafi do otwartej sprzedaży. 

Gwarantujemy, że wszystkie osoby, które kupiły bilet na którykolwiek ze styczniowych meczów oraz przesłały PDF na email: bilety@kkwloclawek.pl, obejrzą spotkanie w Hali Mistrzów. 

Kibice, którzy posiadają karnet nie muszą podejmować żadnych działań. 

Kibice, którzy nie mają biletu w formie PDF na emailu, screena biletu w telefonie, nie mogą zalogować się do swojego konta w serwisie Abilet.pl lub nie mogą otworzyć linku otrzymanego w wiadomości MMS, proszeni są o kontakt na email: pomoc@abilet.pl

Jest nam przykro, bo z powodu ataku hakerskiego na serwery platformy Abilet.pl, bezpośrednio ucierpieli kibice, a także cały Klub. Robimy wszystko, by jak najszybciej wyeliminować zewnętrzne utrudnienia.

Informujemy, że można już nabywać bilety w sektorze H1. Sprzedaż w pozostałych sektorach zostanie wznowiona po zakończeniu weryfikacji. Gdy się to stanie, niezwłocznie poinformujemy o tym poprzez klubowe kanały informacyjne. 

Pragniemy przekazać, że platforma Abilet.pl utraciła dostęp do baz danych i historii. Strona została uruchomiona na nowo, jednak istnieje konieczność ponownego założenia tam swojego konta. 

Platforma Abilet.pl wydała komunikat w sprawie. Znajdziecie go pod tym linkiem: https://abilet.pl/oswiadczenie. Zachęcamy do przeczytania.