Oficjalna strona Klubu Koszykówki Włocławek

Zmień język:

List intencyjny z Krajową Grupą Spożywczą S.A. podpisany

Piątek, 23 Września 2022, 14:13, Sebastian Falkowski

Klub Koszykówki Włocławek ma przyjemność poinformować o podpisaniu listu intencyjnego z Krajową Grupą Spożywczą S.A.

W piątek w Hali Mistrzów miało miejsce podpisanie listu intencyjnego między Klubem Koszykówki Włocławek a Krajową Grupą Spożywczą S.A., do której należy marka „Polskie Przetwory”. List dotyczy współpracy na sezon 2022/2023.

Podobnie jak przed rokiem, to właśnie ta reklama znajdzie się m.in. na koszulkach meczowych drużyny oraz na parkiecie.

Marka „Polskie Przetwory” współpracuje z KK Włocławek nie po raz pierwszy. Wszyscy doskonale pamiętają, że w przeszłości firma brała udział w dwóch edycjach projektu „Drużyna Marzeń”, a w zeszłym roku była – tak jak teraz – sponsorem głównym.

Jan Wernicki, prezes zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.: Jako Krajowa Grupa Spożywcza bardzo się cieszymy, że możemy kontynuować trwającą już kilka lat współpracę z klubem. Nasze zaangażowanie finansowe w polską koszykówkę przekroczyło 20 milionów złotych, ale uważamy, że to doskonała inwestycja. Chcemy wspierać sport i kontynuować te działania. Uważamy, że emocje sportowe przekładają się na dobrą atmosferę wokół sponsorów. My będziemy tym sponsorem i jesteśmy przekonani, że pozytywne odczucia będą się kojarzyły z naszą grupą i naszymi markami. To jest nasz cel – chcemy być kojarzeni ze sportem, kulturą fizyczną, zdrowym trybem życia. Jest to też nasza misja jako Krajowej Grupy Spożywczej. Chcemy wspierać takie dyscypliny jak koszykówka, zwłaszcza we Włocławku.

Łukasz Pszczółkowski, prezes zarządu Klubu Koszykówki Włocławek S.A.: To niebywała przyjemność i nieskrywana satysfakcja, by zawrzeć ten list intencyjny. Przed rokiem podpisaniu towarzyszyły nie tylko pozytywne emocje, ale też pewna obawa, czy uda się zrealizować wszystkie świadczenia marketingowe dla tak dużej firmy, o znaczeniu strategicznym, jeśli chodzi o branżę żywieniową. Jesteśmy klubem z 30-letnią historią w ekstraklasie i to doświadczenie pomogło nam wypełnić zobowiązania sponsorskie. Przytoczę kilka liczb – 1,5 miliona zł ekwiwalentu reklamowego wygenerowanego dla marki „Polskie Przetwory”; 70% respondentów, którzy w badaniu wskazali, że Krajowa Grupa Spożywcza to silna marka, którą należy dodatkowo wspierać kupując jej produkty; niemal 90% respondentów, kibiców Anwilu Włocławek, którzy wskazali, że pozytywnie oceniają zaangażowanie sponsoringowe Krajowej Grupy Spożywczej w koszykówkę i Anwil. Pozostałe 10% również nie oceniało tego aspektu negatywnie, jedynie nie miało wyrobionego zdania. Bardzo się cieszymy i mamy nadzieję, że w kolejnym sezonie uda się wygenerować podobne lub nawet lepsze wyniki.

Joanna Borowiak, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej: Bardzo się cieszę i chcę bardzo serdecznie podziękować panu prezesowi Janowi Wernickiemu, że Krajowa Grupa Spożywcza, marka „Polskie Przetwory” produkująca we Włocławku i z Włocławkiem związana, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu kontynuuje swoje wsparcie finansowe dla Anwilu Włocławek. Nie trzeba nikogo przekonywać, że koszykówka jest sportem niezwykle ważnym we Włocławku, a drużyna jest naszym skarbem. W niedzielę bardzo ważny mecz, również z perspektywy 30-lecia. Trzymamy kciuki za naszych koszykarzy. Pozdrawiam wszystkich kibiców i jestem przekonana, że ten sezon będzie jak najlepszy. Raz jeszcze dziękuję panu prezesowi zarządu Krajowej Grupy Spożywczej Janowi Wernickiemu i składam najlepsze życzenia pomyślności na ręce pana prezesa KK Włocławek Łukasza Pszczółkowskiego.