Choć przed Anwilem Włocławek jeszcze mecz w środę na wyjeździe, wszystkich kibiców zapraszamy na starcie z Legią Warszawa za tydzień. UWAGA! W sprzedaży za pomocą kodów pierwokupu zaszła zmiana!
Już w sobotę za tydzień wracamy do Hali Mistrzów! Po kilktygodniowym rozbracie drużyna Anwilu Włocławek ponownie stanie w szranki z rywalem w swojej arenie; przeciwnikiem będzie Legia Warszawa. Mecz odbędzie się 3 października o godz. 17:35.
W ekipie Wojciecha Kamińskiego grają dobrzy znajomi: Michał Sokołowski i Jakub Karolak. W składzie Legii nie brakuje jednak innych ciekawych nazwisk, wspomnieć należy Justina Bibbinsa, który dwa lata temu był liderem Polpharmy Starogard Gdański, a dziś jest kluczowym graczem warszawian.
Sprzedaż biletów na ten mecz rozpocznie się jeszcze DZIŚ (26.09) o godz. 15:00.
UWAGA!
Po serii usprawnień w systemie abilet.pl, począwszy od dzisiejszej sprzedaży, każdy kibic będzie mógł z łatwością kupić taką liczbę biletów na dany mecz, ile posiadał karnetów w poprzednim sezonie. Aby tak się stało, przy logowaniu należy podać WSZYSTKIE kody pierwokupu z posiadanych karnetów z poprzedniego sezonu.
Innymi słowy: pan Jan Kowalski posiadający trzy karnety i trzy kody pierwokupu, podając przy logowaniu wspomniane trzy kody, ma prawo kupić trzy bilety.
Ceny biletów:
25, 33, 42 i 50 złotych.
Harmonogram i szczegóły sprzedaży:
Sprzedaż dla posiadaczy karnetów:
od soboty (26.09) od godz. 15:00 do wtorku (29.09) do godz. 23:59
Sprzedaż otwarta:
od środy (30.09) od godz. 9:00 do rozpoczęcia meczu lub wyczerpania puli biletów.
UWAGA! Także w sprzedaży otwartej każdy kibic będzie mógł nabyć dowolną liczbę biletów.
___________
Jednocześnie informujemy, że system abilet.pl wdrożył dodatkowe ułatwienie:
1) kod pierwokupowy zostaje wykorzystany dopiero w tym momencie, w którym zostaje opłacone zamówienie.
2) kod pierwokupowy jest "zablokowany" i wyświetla się jako niepoprawny gdy:
a) klient ma już bilet w koszyku
b) klient przeszedł do płatności, ale nie opłacił zamówienia
Zasadnicza zmiana, w porównaniu do mechanizmu, który był wdrożony początkowo jest więc taka, że kod nie zostaje wykorzystany po przejściu do widoku areny