Oficjalna strona Klubu Koszykówki Włocławek

Zakład STS – czy kibice Anwilu Włocławek są najgłośniejsi w Polsce?

Wtorek, 20 Listopada 2018, 12:51, Michał Fałkowski

Podczas meczu z Sarthe Le Mans, STS wspólnie z kibicami Anwilu Włocławek chce pobić rekord Polski w głośności dopingu. Dla kibiców organizator akcji przygotował specjalne nagrody.

W Hali Mistrzów w trakcie meczu Basketball Champions League przeciwko francuskiemu MSB Sarthe Le Mans, fani włocławskich Rottweilerów podejmą próbę przekroczenia trzech progów decybeli. Pierwszym z nich jest wynik 117 dB osiągnięty przez fanów Vive Kielce, a drugim 123 dB „wykrzyczany” przez kibiców Resovii Rzeszów. Obie akcje zostały zorganizowane przez STS w ramach inicjatywy #ZakładSTS. Czy kibice Anwilu pokuszą się o przekroczenie tych barier? A może zaatakują rekord Polski – 134,2 dB? Z okazji zabawy STS – jako organizator akcji – przygotował szereg atrakcji i nagród dla kibiców.

- STS to zaangażowany sponsor polskiego sportu, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. Zależy nam na kibicach, którzy tworzą niezapomnianą atmosferę podczas widowisk sportowych i są ich częścią. Rozpoczynając współpracę z Anwilem Włocławek informowaliśmy, że chcemy działać wspólnie z kibicami Rottweilerów. Stąd pomysł na wspólne bicie rekordu głośności dopingu. Będzie to także dodatkowa forma motywacji dla zawodników, którzy walczą o zwycięstwo w meczu zamykającym pierwszą rundę zmagań grupowych Koszykarskiej Ligi Mistrzów – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS przygotował również dodatkową ofertę. Każdy gracz, który trafnie postawi 100 zł na to, że w trakcie środowego meczu dotychczasowy rekord Polski w głośności dopingu zostanie pobity, wygra 255,20 zł – kurs 2,90. Jeśli ktoś trafnie obstawi 100 zł na pobicie progu 123 dB, czyli wyniku osiągniętego przez kibiców Resovii – wygra 127,60 zł (kurs 1,45). Prawidłowe wskazanie przebicia progu 117db ustanowionego przez fanów Vive Kielce będzie oznaczać wygraną w wysokości 114,40 zł (kurs 1,30).

- Gdy wiązaliśmy się umową z STS, wiedzieliśmy, że lider branży bukmacherskiej wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom naszych kibiców. Cieszę się bardzo, że pozyskaliśmy tak aktywnego marketingowo sponsora i w środę razem spróbujemy pobić rekord Polski głośności! Kibice we Włocławku potrafią stworzyć fantastyczną atmosferę i być piekielnie głośni. Czas, aby w końcu zostało to w pewnym sensie sformalizowane i myślę, że w środę rekord kraju zostanie pobity! Zachęcamy wszystkich do zabawy – mówi Arkadiusz Lewandowski, prezes zarządu Klubu Koszykówki Włocławek.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski m.in. wymiana trykotów K. Hamalainena czy przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni występ Artura Boruca w kadrze narodowej. Akcje #ZakładSTS znane są już w wielu częściach Polski – STS wsparł m.in. kibiców Górnika Zabrze w przygotowaniu sektorówki w kształcie koszulki Trójkolorowych. Razem z Jagiellonią Białystok zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru klubu.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl.