Oficjalna strona Klubu Koszykówki Włocławek

Zmień język:

KBC 2017: Bilety, akredytacje

Piątek, 08 Września 2017, 11:41, Michał Fałkowski

Już w sobotę rozpoczyna się Kasztelan Basketball Cup 2017. Będzie to pierwsza okazja, aby zobaczyć koszykarzy Anwilu Włocławek w akcji. Trwa sprzedaż biletów i proces akredytacyjny.

Najpierw (godz. 16.30) na parkiecie w Hali Mistrzów zjawią się koszykarze Polskiego Cukru Toruń oraz szwedzkiego Norrköping Dolphins a w starciu wieczoru o godz. 19.00 Anwil Włocławek zmierzy się z Asseco Gdynia. Dwa półfinałowe spotkania rozpoczną Kasztelan Basketball Cup 2017 i zadecydują o tym, kogo kibice ujrzą w niedzielę w pojedynku o trzecie miejsce oraz w wielkim finale. Zawodnicy Igora Milicicia przygotowują się już od kilku tygodni do nowego sezonu, ale z jak najlepszej strony będą chcieli pokazać się już teraz. 

- Wiem, że turniej Kasztelana jest bardzo ważny dla kibiców Anwilu. Pamiętam, że w zeszłym sezonie Hala Mistrzów była wypełniona w komplecie i doping był niesamowity. Słyszeliśmy w drużynie, że na nowy sezon sprzedano bardzo dużo karnetów, więc już teraz nie mogę się doczekać, aż w końcu zagramy jakieś spotkanie przy wsparciu naszych fantastycznych kibiców - powiedział skrzydłowy zespołu, Paweł Leończyk.

Przypominamy, że równolegle trwają dwie procedury: sprzedaży biletów (sprzedaż karnetów została WSTRZYMANA do poniedziałku) oraz przyznawania akredytacji medialnych.

Bilety na Kasztelan Basketball Cup 2017 można nabyć za pośrednictwem strony www.kupbilet.pl oraz w kasie w Hali Mistrzów wedle następującego harmonogramu: piątek 15-17, sobota 16-19, niedziela 14.30-18. Więcej szczegółów TUTAJ

Jednocześnie, przypominamy wszystkim przedstawicielom mediów, że trwa PROCEDURA przyznawania akredytacji na turniej. Poprawnie wypełnione wnioski wraz ze zdjęciem należy przesłać na mail michalf@kkwloclawek.pl w nieprzekraczalnym terminie do piątku 8 września, do godz. 15. Po zakończeniu procedury, wszyscy przedstawiciele mediów otrzymają zwrotną wiadomość wraz ze szczegółami odbioru akredytacji.