Anwil S.A. pierwszym zawodnikiem Złotej Drużyny Marzeń
Spółka ANWIL jako pierwsza włączyła się w projekt „Drużyna Marzeń”. Ale czy na pewno okazała rama z koszulką Kamila Łączyńskiego zostanie w firmie?

„Drużyna Marzeń” to druga edycja tej inicjatywy. Jednak tym razem, zamiast replik medali, w ręce naszych fanów trafią absolutnie wyjątkowe, pamiątkowe koszykarskie koszulki z rękawkiem (wzorem NBA), w których zawodnicy Anwilu Włocławek wystąpili podczas ubiegłorocznego Kasztelan Basketball Cup.

Niezmiernie miło nam poinformować, że nasz sponsor strategiczny, firma ANWIL, jako pierwsza zgłosiła chęć udziału w tym przedsięwzięciu, wybierając koszulką jednego z najbardziej charyzmatycznych graczy włocławskiej drużyny – Kamila Łączyńskiego.

 Spółka postanowiła, że koszulka nie zawiśnie w siedzibie ANWILU, przy ulicy Toruńskiej, a trafi do jednego z kibiców podczas meczu ze Stelmetem BC Zielona Góra. Co trzeba zrobić, aby wejść w jej posiadanie, kibicie dowiedzą się podczas jego trwania.

 - Koszulka Kamila Łączyńskiego to cenna pamiątka, którą każdy fan drużyny Rottweilerów z pewnością chciałby mieć w swojej kolekcji przedmiotów związanych z drużyną. Nie ukrywam, że także w naszej spółce zajęłaby eksponowane miejsce. Doszliśmy jednak do wniosku, że jeszcze większą przyjemność z jej posiadania będzie odczuwał kibic, który otrzyma ją podczas meczu Anwilu ze Stelmetem. Właśnie dlatego z radością przekażemy ją 5 kwietnia temu z widzów, do którego uśmiechnie się szczęście. – powiedział Paweł Wochowski, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu ANWIL S.A.

 - Firma ANWIL po raz kolejny pokazała jak mocno związana jest z włocławską koszykówką i kibicami w naszym mieście. Dziękujemy naszemu sponsorowi strategicznemu za wsparcie drugiej edycji inicjatywy „Drużyna Marzeń”. – podkreślił Prezes Zarządu KK Włocławek S.A., Arkadiusz Lewandowski.