BestDrive Motokom z tytułem Srebrnego Zawodnika
Kolejna firma wkracza do gry i wspiera projekt pod nazwą "Drużyna Marzeń". Do kategorii "Srebrni Zawodnicy" dołączył BestDrive Motokom, który od dziś będzie cieszył się repliką medalu za zdobycie wicemistrzostwa Polski z 2010r. Gratulujemy serdecznie!

BestDrive Motokom to profesjonalny serwis, w którym każdy dokona przeglądu swojego auta. Od grudnia 2015 roku Motokom działa w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental.

Początki działalności oponiarskiej sięgają roku 1990, ale jeszcze wcześniej był komis samochodowy funkcjonujący w latach 80 – tych. Po nim została historyczna nazwa Motokom. Pierwsza siedziba serwisuna dzierżawionym terenie, była przy ulicy Toruńskiej we Włocławku, obok giełdy samochodowej. W tej lokalizacji działalność prowadzono do roku 2014. Jednocześnie od 2000 roku pracował – już na własnym terenie – oddział firmy przy ulicy Stefana Okrzei 8. Od tego roku datuje się także współpraca Motokomu z Continental Opony Polska. 

Aktualnie Motokom dysponuje obiektem o powierzchni 1 tys. m kw. Serwis ma 5 stanowisk wyposażonych w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, terenowych i dostawczych. Kadra firmy liczy 6 mechaników. W Biurze Obsługi Klientów pracują 3 osoby. Od 2004 roku Motokom zajmuje się dystrybucją olejów silnikowych. Na uwagę zasługuje utrzymująca się od lat stabilizacja załogi.

Obok usług z zakresu serwisowania opon Motkom oferuje naprawy mechaniki samochodu, hamulców, obsługę klimatyzacji, naprawy układu wydechowego (spawanie aluminium) oraz wymianę oleju. Obsługiwane są także czujniki ciśnienia TPMS. Od wielu lat specjalnością firmy jest naprawa i prostowanie felg. Technologia została kupiona przez właściciela firmy pana Edwarda Gulina podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich od branżowej firmy z USA. On też osobiście zajmuje się naprawą felg samochodowych i motocyklowych. Serwis obsługuje także motocykle w zakresie wymiany opon.

Kolejną specjalnością jest rozbudowany dział geometrii kół wyposażony m.in. w najnowocześniejsze urządzenie 3D firmy Hunter, które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat. Mało tego, Motokom ma specjalnie zbudowany kanał serwisowy 10 metrowej długości, który umożliwia pomiary i regulację geometrii kół aut dostawczych. 

W Motokomie do pracy przy ogumieniu jest wykorzystywana , rzadko spotykana w serwisach, montażownica bez łyżki obsługująca koła do 28 cali. A jeżeli już jesteśmy przy temacie rzadko spotykanych urządzeń serwisowych to firma używa w codziennej pracy myjki do kół. Na powitanie każde zdemontowane koło jest dokładnie umyte. Wywołuje to na początku zdziwienie klientów, które szybko zamienia się  w pochwałę profesjonalizmu i jakości obsługi – jak to jest w zwyczaju serwisów z szyldem BestDrive.