Po dwóch udanych edycjach „Drużyny Marzeń”, czas zaoferować coś małym i średnim przedsiębiorcom. Anwil Włocławek rusza właśnie z najnowszą inicjatywą - "Klubem 100"!
„Klub 100” to najnowsza inicjatywa KK Włocławek S.A., który chce umożliwić średnim i małym firmom możliwość dotarcia ze swoją ofertą dla bardzo lojalnej grupy konsumentów-kibiców. A tych nasz Klub ma całą rzeszę – począwszy od 3000 fanów zasiadających co mecz na trybunach Hali Mistrzów, przez blisko 15000 sympatyków śledzących oficjalny profil Klubu na Facebooku, po 30000 widzów, którzy oglądają mecze z udziałem naszej drużyny na antenach sportowych Polsatu.
Już teraz wstąp do Klubu 100 Anwilu Włocławek i chwal się tytułem „Przyjaciela Drużyny Anwilu Włocławek”. Dołącz do elitarnego grona sympatyków Klubu i zyskaj możliwość dotarcia ze swoją reklamą do licznego grona fanów najbardziej popularnej drużyny koszykówki w kraju!
W 2017 r. Klub Koszykówki Włocławek S.A. będzie świętował 25-lecie gry drużyny Anwilu w ekstraklasie. Jest to jedna z najbardziej utytułowanych drużyn grających nieprzerwanie w najwyższej klasie rozgrywkowej w PLK. Ma na swoim koncie 11 medali mistrzostw Polski, trzy Puchary Polski oraz Superpuchar, a także wiele lat gry na europejskich parkietach.
Ostatnie badania PLK wykazały, że Anwilowi Włocławek sympatyzuje 38% kibiców koszykówki w kraju!
Jako uczestnik Klubu 100 Anwilu Włocławek zyskujesz:
- koszykarską piłkę adidasa z autografami drużyny Anwilu Włocławek na specjalnej podstawie z grawerowanym logotypem Klubu 100;
- prawo do posługiwania się tytułem „Przyjaciel drużyny Anwilu Włocławek” wraz z logotypem Klubu we własnych materiałach reklamowych;
- prawo do umieszczenia swojego logotypu na efektownej, szklanej tablicy Klubu 100, umieszczonej w holu Hali Mistrzów;
- prawo do umieszczenia swojego logotypu w zakładce „Klub 100” na oficjalnej stronie klubu www.kkwloclawek.pl, wraz z podlinkowaniem do Twojej strony;
- prawo do przedstawienia profilu swojej firmy w informacji prasowej, opublikowanej na oficjalnym profilu klubu na Facebooku, która dociera średnio do 40000 internautów;
- zaproszenie na ekskluzywne spotkanie z drużyną po sezonie 2016/2017;
- prawo do opublikowania swojej reklamy w katalogu „Klubu 100”, wydanym przez Klub w nakładzie 3000 szt.,
- prawo do emisji jingla reklamowego w trakcie transmisji meczów naszej drużyny w Radiu Anwil (w sezonie 2016/2017);
- prawo do umieszczenia banera reklamowego na stronie klubu w zakładce Radio Anwil (w sezonie 2016/2017).